KLIENTU ATBALSTS





Tirgotājs sniedz atbalstu biļešu iegādei www.biletes.jrt.lv.

Darba dienās no 9.00 līdz 18.00
Tālrunis : +371 25440073
E-pasts : biletes@di.lv
Adrese : Avotu iela 40-33, Rīga, LV-1009


Par biļešu rezervāciju dāvanu karšu un biļešu iegādi JRT kasē, lūdzu, sazinieties ar Jauno Rīgas teātri.

Tālrunis : +371 67280765
E-pasts : kase@jrt.lv

Kases darba laiks vasarā:

No 12. – 31. augustam:
darba dienās: 11.00 – 19.00
S., Sv.: divas stundas pirms izrādes

Tālrunis: +371 67280765
E-pasts : kase@jrt.lv

Adrese : Miera iela 58a, Rīga

Kase atrodas administrācijas ēkas 1.stāvā (pa kreisi no ieejas pagalmā).

Satiksme: 11. tramvajs līdz pieturai "Tallinas iela", 5. un 25. trolejbuss līdz pieturai "Miera iela",
kā arī jebkurš sabiedriskais transports, kas kursē pa Brīvības ielu, līdz pieturai "Tallinas iela" 


SVARĪGA INFORMĀCIJA APMEKLĒTĀJIEM RATIŅKRĒSLOS

Ja skatītāji, kas pārvietojas ratiņkrēslā, vēlas apmeklēt JRT izrādes, JRT lūdz pirms biļešu iegādes sazināties ar teātra administrāciju, zvanot pa tālruni 67283225. Tāpat lūdzam informēt par nepieciešamību novietot transportlīdzekļus JRT pagalmā, iepriekš piesakot transportlīdzekļa numuru līdz izrādes dienas plkst. 15.00 pa tālruni 67283225. Ja apmeklēsiet dienas izrādi, lūdzam transportlīdzekļus pieteikt iepriekšējā darbadienā.
JRT neuzņemas atbildību par asistējošā personāla pakalpojumu nodrošināšanu.

Palīdzība

Pirkuma informācijas pārbaude

Pirkuma procesa priekšpēdējā solī Pirkuma informācija pircējam ir iespēja vēlreiz apskatīt pirkuma groza saturu, pārbaudīt biletes.jrt saglabāto pircēja kontaktinformācijas pareizību un pilnību. Vajadzības gadījumā veikt labojumus pircēja kontaktinformācijā, dodoties uz sadaļu Mans profils. Šādā gadījumā pirkuma noformēšana jāatsāk no groza skata, izvēloties groza ikonu navigācijas joslā. Pirkuma informācijas solī pircējam ir jānorāda arī vēlamais biļešu saņemšanas veids – kase, saņemot biļetes JRT kasēs, vai e-pasts, saņemot biļeti PDF formāta uz biletes.jrt reģistrēto e-pastu un sadaļā Mani pirkumi. Kā pēdējais pircējam ir jānorāda pirkuma apmaksas veids. Pircējam ir jāizvēlas viena no piedāvātajām iespējām, apmaksa, izmantojot:

  • norēķinu karti (VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard). Citai personai izsniegtas maksājumu kartes un/vai maksājumu kartes datu izmantošana, tajā skaitā preču un pakalpojumu iegādei, ir pretlikumīga
  • Swedbank BankLink
  • SEB E-Link

Dāvanu kartes izmantošana

JRT dāvanu kartes izmantošana biletes.jrt pirkumos attiecas tikai uz JRT pakalpojumu (biļešu) apmaksu. Lai pabeigtu darījumu, kurā tiek izmantota dāvanu karte, Pircējam ir jāveic maksa par pirkuma transakciju 1.50 EUR apmērā. Ar JRT dāvanu karti nav iespējams apmaksāt pirkuma transakcijas maksu. Lai pirkuma apmaksai izmantotu dāvanu karti, Pirkuma informācijas solī jānoklikšķina Izmantot dāvanu karti, un attiecīgajos laukos jāievada dāvanu kartes numuru un dāvanu kartes drošības kodu. JRT dāvanu kartes summas piemērošana pirkuma grozā ievietotajiem JRT pakalpojumiem, notiek automātiski, resp. Pircējam netiek dota iespēja norādīt kādā apmērā JRT dāvanu karte tiks izmantota. Ja dāvanu kartes summa pārsniedz pirkuma grozā ievietoto JRT pakalpojumu summu, JRT dāvanu kartes atlikums tiek saglabāts un Pircējs to var izmantot nākamajos pirkumos gan biletes.jrt, gan JRT kasē. Dāvanu karte derīga gadu. Ja dāvanu kartes summa ir mazāka par pirkuma grozā ievietoto JRT pakalpojumu summu, Pircējam jāpiemaksā starpība starp JRT pakalpojumu pilno cenu un dāvanu kartes summu.

Piegādes veids

Pirkuma informācijas solī pircējam ir jānorāda arī vēlamais biļešu saņemšanas veids – kase, saņemot biļetes JRT kasēs, vai e-pasts, saņemot biļeti PDF formāta uz biletes.jrt reģistrēto e-pastu un sadaļā Mani pirkumi.

Apmaksas veids

Pirkuma informācija solī kā pēdējais pircējam ir jānorāda pirkuma apmaksas veids. Pircējam ir jāizvēlas viena no piedāvātajām iespējām, apmaksa, izmantojot:

  • norēķinu karti (VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard). Citai personai izsniegtas maksājumu kartes un/vai maksājumu kartes datu izmantošana, tajā skaitā preču un pakalpojumu iegādei, ir pretlikumīga
  • Swedbank BankLink
  • SEB E-Link

Norēķinu informācijas ievade

Pēc pogas Apmaksāt pirkumu aktivizēšanas klients turpina ievadīt maksājumu kartes apstrādei vai internetbankas piekļuvei prasīto informāciju attiecīgās bankas vari norēķinu karšu apstrādes sistēmās. Šajā solī pircējam ir jāievēro attiecīgās norēķinu sistēmas izmantošanas noteikumi, nosacījumi un laika ierobežojumi. Ja šajā solī pircējam rodas neskaidrības, tad ir jāzvana uz Tirgotāja klienta atbalsta tālruni 25440073. Nepieciešamības gadījumā Tirgotājs sazināsies ar attiecīgā norēķinu veida pakalpojuma nodrošināšanas speciālistu.

Darījumu apmaksas statusi

Pēc pirkuma apmaksas uzsākšanas, aktivizējot pogu Apmaksāt pirkumu, pircējs turpina norēķinu informācijas ievadi attiecīgajā norēķinu veida pakalpojumu sniedzēja sistēmā. Norēķinu veikšanai atvēlētajā laikā biletes.jrt noformētā darījuma statuss ir “ Uzsākta darījuma apmaksa” līdz brīdim, kad darījuma statuss mainās atkarībā no izvēlētā norēķinu veida pakalpojumu sniedzēja sistēmas saņemtā informācijas - apstiprinājums par veiksmīgu vai neveiksmīgu pirkuma apmaksu, vai ir izbeidzies biletes.jrt darījuma apmaksai paredzētais laiks.

Pircējs ir veiksmīgi apmaksājis pirkumu, un biletes.jrt ir saņēmis attiecīgā norēķinu veida pakalpojuma sniedzēja sistēmas atsūtītu apstiprinājumu par veiksmīgu apmaksu. Elektroniski iegādātas biļetes ir nosūtītas pircējam e-pastā un ir pieejamas arī biletes.jrt sadaļā Mani pirkumi, vai izņemamas JRT kasē, ja pircējs izvēlējies šādu iespēju.

Papildus nosūtītajam e-pastam ar biļetēm, elektroniski iegādātas biļetes vienmēr ir pieejamas arī biletes.jrt sadaļā Mani pirkumi.

Turpmāk norādīti iespējamie iemesli, kādēļ darījuma veiksmīgas apmaksas gadījumā, pircējs vēl nav saņēmis biļetes e-pastā:

  • Pircējs ir izvēlējies saņemt biļetes kasē, tādēļ tās nav atrodamas pircēja e-pastā;
  • Pircēja biletes.jrt reģistrētais e-pasts ir kļūdains/neeksistējošs, un biļetes nevar nosūtīt;
  • Pircēja biletes.jrt reģistrētā e-pasta adrese ir kļūdaina, un biļetes ir saņēmusi cita persona;
  • Pircēja datora vai viedtālruņa e-pastu pārlūka programmatūras drošības iestatījumi ir bloķējuši e-pasta pielikumu ar biļešu PDF datni.

Gadījumos, kad ievērojami liels pirkumu skaits tiek veikts vienlaicīgi vai ļoti īsā laika sprīdī, veidojas biļešu ģenerēšanas un e-pastu izsūtīšanas virtuāla rinda. Katrs pircējs saņem ģenerētās biļetes rindas kārtībā, balstoties uz pirkuma apmaksas laiku, kad biletes.jrt ir saņemts izvēlētā norēķinu veida pakalpojuma sniedzēja sistēmas sūtīts pirkuma apmaksas apstiprinājums.

Šāds darījuma apmaksas statuss var iestāties, ja

  • pircējs kļūdījies, norādot maksājumu kartes vai interntebankas piekļuves informāciju;
  • beidzies informācijas ievadei paredzētais laiks pircēja izvēlētā norēķinu veida pakalpojuma sniedzēja sistēmā;
  • pircēja kontā nav bijuši pietiekami naudas līdzekļi, lai apmaksātu biletes.jrt noformēto pirkumu;
  • pircēja kontam vai maksājumu kartei noteikti ierobežojumi maksājumu kartes izdevējbankā;
  • maksājumu karšu apstrādes pakalpojuma sniedzēja vai maksājumu karšu norēķinu pieņēmējas bankas noteikti ierobežojumi;
  • informācija no norēķinu sistēmas par veiksmīgu darījuma apmaksu uz biletes.jrt nosūtīta pēc biletes.jrt pirkuma apmaksai atvēlētā laika;
  • iespējama kļūda pircēja izvēlētā norēķinu veida pakalpojuma sniedzēja sistēmā.

Neskaidrību gadījumā pircējam jāzvana uz Tirgotāja klienta atbalsta tālruni 25440073.

Nepieciešamības gadījumā Tirgotājs sazināsies ar attiecīgā norēķinu veida pakalpojuma nodrošināšanas speciālistu.

Informācija no norēķinu sistēmas par veiksmīgu darījuma apmaksu uz biletes.jrt nosūtīta pēc biletes.jrt pirkuma apmaksai atvēlētā laika, resp. ir iestājies noilgums. Biļetes ir atgrieztas tirdzniecībā. Pirkuma summa tiks atgriezta klienta kontā.

Šāds statuss darījumam var iestāties, ja Tirgotājam ir nācies atgriezt pircējam naudu par elektroniski iegādātajām biļetēm, jo pasākuma organizators ir atcēlis vai pārcēlis pasākumu, vai pircējs nav piekritis izmanto biļetes, kad pasākuma norises vieta ir pārcelta. Saskaņā ar lietošanas noteikumu IV.daļas 2.punktu Tirgotājs ir tiesīgs atcelt jebkuru pirkumu, ja pastāv pamatotas aizdomas par darījuma iespējamu krāpniecisku raksturu.

Šāds darījuma apmaksas statuss var iestāties, ja

  • pircējs kļūdījies, norādot maksājumu kartes vai interntebankas piekļuves informāciju;
  • beidzies informācijas ievadei paredzētais laiks pircēja izvēlētā norēķinu veida pakalpojuma sniedzēja sistēmā;
  • pircēja kontā nav bijuši pietiekami naudas līdzekļi, lai apmaksātu biletes.jrt noformēto pirkumu;
  • pircēja kontam vai maksājumu kartei noteikti ierobežojumi maksājumu kartes izdevējbankā;
  • maksājumu karšu apstrādes pakalpojuma sniedzēja vai maksājumu karšu norēķinu pieņēmējas bankas noteikti ierobežojumi
  • Šādā gadījumā pircējam ir jāzvana uz Tirgotāja klienta atbalsta tālruni 25440073. Šādā gadījumā pircējam ir jāsazinās ar attiecīgo banku, lai noskaidrotu darījuma atcelšanas iemeslus.

Vai ir iespējams atkārtoti uzsākt darījuma apmaksu, ja sākotnējā darījuma apmaksa ir bijusi neveiksmīga?

Uzsākot pirkuma apmaksu banku sistēmās, tās tiek izņemtas no groza, groza informāciju vairs nav iespējams koriģēt, un biļešu rezervācija tiek pagarināta līdz apmaksas statusa informācijas saņemšanai. Ja pirkums nav veiksmīgi apmaksāts, lai nodrošinātu arī citiem klientiem biļešu iegādes iespējas, rezervācijas laiks netiek pagarināts, un atkārtota pirkuma apmaksa nav iespējama.

Rezervācijas laikam beidzoties, biļete(s) tiek atgrieztas tirdzniecībā. Pircējs var veikt jaunu pirkumu.